Taken en Teams

In het seizoen 2017-18 heeft Leython DC een begin gemaakt met het verdelen van allerlei taken over de teams om zo de lasten (en ook de lusten 🙂 ) te spreiden over een groter aantal leden. Aan het begin van het seizoen is aan alle teams hun voorkeuren gevraagd en daar is zoveel mogelijk rekening mee gehouden. Daarna zijn de overgebleven taken volgens loting verdeeld over een aantal teams, via de Hoge Hoed. Voor het komende seizoen is daar de onderstaande verdeling van taken en teams uitgekomen.

Verdeling 2017-2018


TaakWanneerTeam(s)Coordinatie
Acquisitiehele seizoenD1, H3, Mix 1Teams (i.s.m. Penningmeester)
Schoenenpas-avond18 september 2017H4Voorzitter
Mini-toernooi11 november 2017D3, D6, Mix 2Jeugdcommissie
Supersaturday25 nov 2017D2, D6, H3Teams
Zand bijvullen beachapril 2018D3, H1, Mix 3, Mix 5Beachcommissie
Eindfeestapril 2018D4, H2Feestcommissie
Tribunekrant & Wedstrijdverslagenhele seizoenD4, H2Teams (i.s.m. PR commissie)
Scheidsrechtercursusoktober 2017H5Team
Oliebollentoernooidecember 2017D1Oliebollentoernooicommissie
Bedrijventoernooimei/juni 2018D5, H5, Mix 4Bedrijventoernooicommissie
Beach Scheveningenaugustus 2018H1, D2, H4Teams (i.s.m. bestuur)
Lijnbaltoernooiwoensdag in maart 2018Mix 2, Mix 5Teams (i.s.m. bestuur)

Het idee is dat de teams, in samenwerking met de eventuele externe coordinator (zie laatste kolom) zorg dragen voor uitvoering van deze taak. Dit kan inhouden dat teams zelf hun handen uit de mouwen steken en/of dat zij de taak coördineren waaronder dus bijvoorbeeld het inschakelen van andere leden van de vereniging.

Vragen en opmerkingen kun je richten aan het bestuur, via de vice-voorzitter Jos van der Geest.