Taken en Teams

In het seizoen 2017-18 heeft Leython DC een begin gemaakt met het verdelen van allerlei taken over de teams om zo de lasten (en ook de lusten 🙂 ) te spreiden over een groter aantal leden. Aan het begin van het seizoen is aan alle teams hun voorkeuren gevraagd en daar is zoveel mogelijk rekening mee gehouden. Daarna zijn de overgebleven taken volgens loting verdeeld over een aantal teams, via de Hoge Hoed. Voor het komende seizoen is daar de onderstaande verdeling van taken en teams uitgekomen.

Verdeling 2018-2019


TaakDatum A-Team(s)ContactpersoonHulpteamsCommissie*
Schoenenpas-avond19 sep ‘18D5MariskaBestuur
Mini-toernooi12 jan ‘19D6JudithD3, X4Jeugd / Mini
Supersaturday - Dagprogramma17 nov ‘18H3WouterBestuur
Supersaturday - Eten & Avondprogramma17 nov ‘18D2MelissaFeest
Oliebollentoernooidec ‘18X2AnjaVice-voorzitter
Fluiten bij NOJK (regelen scheidsrechters)jan/feb ‘19H4LaurensJeugd
Lijnbaltoernooi (woensdagmiddag)feb ‘19X4JanJeugd
Eindfeest organiserenapr ‘19 H2 BartFeest
Bedrijventoernooijun ‘19X1 & X3 Marco & AndreD5Bedrijventoernooi
Wedstrijdverslagen maken (schrijven / foto's)seizoenH2 BartPR
Veiling organiseren om geld binnen te halenmaart ‘19D4PaulienPR / Feest
Bingo-avond jan ‘19D1 & D7Dana & RobinFeest
Onderhoud beachvelden (onkruid weghalen e.d.) juli ‘19H1 & D3Erwin & ErzyBeach
Helpen bij organisatie Beach volleybal circuitaug ‘19H5JosH1, H3Bestuur

Het A-team is “verantwoordelijk” voor het coördineren van de taak, in overleg met de commissie. Ze kunnen de taak zelf uitvoeren en/of daarbij anderen betrekken, onder andere van de hulpteams. Neem ruim op tijd even contact op met de commissie en eventueel andere betrokken teams.

Vragen en opmerkingen kun je richten aan het bestuur, via de vice-voorzitter Jos van der Geest.